...A ja jednak ciagle wierze ze kiedys bedziemy razem...







poniedziałek, 31 maja 2010

Volver Volveremos

1. Znowu jestem tu, piasek wciąż ten sam,
ślady naszych stóp rozwiał wiatr,
jak naszych słów morza cichy szmer.
Na przystani ktoś na gitarze gra,
letni romans co złączył serca dwa,
w pasjansie chwil król i dama kier.
Obietnica przyszłych dni,
volveremos alli


Ref: Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie,
jeszcze jeden raz tonąć w niebie.
Niech stanie czas nim świt jak ptaki spłoszy nas.

Jeszcze jeden raz plaża pusta,
jeszcze jeden raz niech zapłoną usta
jak w tamten dzień i noc co nam zabrała sen.


2. Znowu jestem tu ale całkiem sam,
idę poprzez tłum i nadzieję mam,
że spotkam Cię w tym pasjansie chwil.
Nagle ciepła dłoń wiedzie mnie do gwiazd,
Oczu Twoich tor, słów gorący piach.
Wiem, że razem znów powitamy świt.

Tak, jak wtedy pierwszy raz,
wiatr we włosach, Ty i ja...


Ref: Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie,
jeszcze jeden raz tonąć w niebie.
Niech stanie czas nim świt jak ptaki spłoszy nas.

Jeszcze jeden raz plaża pusta,
jeszcze jeden raz niech zapłoną usta
jak w tamten dzień i noc co nam zabrała sen.

Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie,
jeszcze jeden raz tonąć w niebie.
jak w tamten dzień i noc co nam zabrała sen.

Jeszcze raz...


Ref: Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie,
jeszcze jeden raz tonąć w niebie.
Niech stanie czas nim świt jak ptaki spłoszy nas.

Jeszcze jeden raz plaża pusta,
jeszcze jeden raz niech zapłoną usta
jak w tamten dzień i noc co nam zabrała sen

<3<3<3

niedziela, 23 maja 2010

Patrick Swayze She`s like the wind

She's like the wind through my tree
She rides the night next to me
She leads me through moonlight
Only to burn me with the sun
She's taken my heart
But she doesn't know what she's done

Chorus:
Feel her breath on my face
Her body close to me
Can't look in her eyes
She's out of my league
Just a fool to believe
I have anything she needs
She's like the wind

I look in the mirror and all I see
Is a young old man with only a dream
Am I just fooling myself
That she'll stop the pain
Living without her
I'd go insane

Repeat Chorus

feel your breath on my face
your body close to me
can't look in your eyes
you're out of my league

LOvam to <3333

niedziela, 16 maja 2010

LECH POZNAN MISTRZEM POLSKI:)!!


Wczoraj po wygranym meczu z Zagłębiem Lubin Lech Poznan mogł juz świętować mistzrostwo Polski i zapewne tak bylo, to pierwsze mistzrostwo Lecha po chyba 17 latach:))
Teraz Lech bd miał przerwe ale potem musza wrocic do treningów i walczyc o Lige Mistzrów, Ja wierze w to , wierze ze beda miec szczescie i losowanie dla nich bedzie tez łaskawe no i pokaza super grę i ze osiagną dla mnie marzenie faze grupową LM:)
Nie bedzie łatwe, Robert odchodzi, to kto bedzie strzelal? miejmy nadzieje ze znajdzie sie ktos tak dobrty jak lewy i ze pociagnie za soba zespol to wielkich triumfów:)
Wiem, jestem naiwna i glupia ale ja wieze w to ze dadza rade:)!!
No i oczywiscie gratulacje dla Roberta Lewandowskiego za korone króla strzelców:)

piątek, 7 maja 2010

Prawdziwi przyjaciele są na zawsze:)

- Ja zawsze wygrywam:), ale powinnaś wziąć to na logikę, znając ją, że ma podejscie do degeneratów:D. bo sama jest jednym z nich:D
- A ja cię lubie za to jak czlowiekowi umiesz przysłodzić, naprawdę twoje komplementy są niezastąpione:)
- Nie moglem bez nich żyć:), to był najgorszy okres w moim życiu
- Nie schizuj, mowie serio, przeciez wiesz ze lubie ironizować:)
- Ale o co dokladnie chodzi?
- No zgadzam się, ale jakos nie było okazji pogadac:) Jezeli ty oczywiscie mówisz o mnie, ale i co to takie straszne było?
- No masz racje, ale okazji do rozmowy było nie wiele:)
- Część tekstu nie przyszła :P
- Dziwne te twoje sms-y, nie moge ich odczytać tak że chyba coś tam nie gra:)
- Prosze cie, nie rozdzierajmy bo sprzeczka nie wyszla od nas tylko z zewnatrz i to mnie najbardziej irytuje
- Ale co ty chcesz wyjaśniać? Podpuszczają cie te twoje kolezanki.....
- Ale w jakim sensie? o co?
- Ja za NIMI TEZ NIE PRZEPADAM, mam gdzies co o mnie mówią, nie musisz mnie przed nimi bronic, to jak byś chciała małpe przekonać ze plucie jest nie ładne:D:)), musze konczyć te owocna konwersacje bo musz ejechac mamie do sklepu:)
- pa:))