...A ja jednak ciagle wierze ze kiedys bedziemy razem...







niedziela, 31 stycznia 2010

sms:)

Czeć, mam na imie Bartek, slyszalem ze bardzo mocno nas dopingowalas, jak zapewne juz wiesz, nie udało nam sie zdobyc medalu, nastepnym razem bedzie lepiej milo było cie poznac!:)

sobota, 30 stycznia 2010

Slowa Bartka po meczu Polska-Czechy

- Piłka obiła mi się o palce. Potem trener do mnie przyleciał i mówi, że za mną stał czeski zawodnik, więc na szczęście tę piłkę gdzieś tam wybiłem - powiedział Jaszka. - To był instynktowny powrót do obrony. Wiedziałem, że zostało tylko kilka sekund i bramkarz będzie podawał daleko do ataku. W ogóle nie zdawałem sobie sprawy, co zrobiłem. Najważniejsze, że wygraliśmy mecz. Brakuje mi słów, nie wiem, co powiedzieć. Jak kibice zaśpiewali "Dziękujemy", to aż łzy poleciały mi z oczu.


Bartek Uwielbiam cie!!

.....:(

Cieszę się, że doszliśmy do półfinału, ale na pewno zasłużyliśmy na więcej. W finale zagrają jednak Chorwaci. Oddałbym wszystko, żebyśmy to my się tam znaleźli - powiedział Bartłomiej Jaszka.

Byc moze nie szlo mu w kilku meczach super ale dla mnie jest kims super, pomimo tego jak sobie radzi a dzisja w trudnej sytuacji zdobyl 3 pkt. Gratuluje Bartek:)

środa, 20 stycznia 2010

Bartłomiej Jaszka:)

(ur. 16 czerwca 1983 w Ostrowie Wielkopolskim) – polski piłkarz ręczny, rozgrywający, reprezentant Polski.
Obecnie występuje w Bundeslidze, w drużynie Füchse Berlin.
Jaszka jest wychowankiem klubu z rodzinnego miasta – KPR Ostrovii (mistrzostwo Polski juniorów 2002).
W latach 2003-2007 był graczem Zagłębia Lubin. W 2007 wywalczył tytuł mistrza Polski. Do Bundesligi wyjechał pod koniec tego samego roku.
W reprezentacji rozegrał ponad 70 spotkań, znalazł się w składzie na ME 08.
Na MŚ 2009 w Chorwacji wraz z reprezentacją Polski zdobył brązowy medal.
2009: mistrzostwo Polsk

ME w Austrii!!

ZACZĘŁY SIE MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁKĘ RĘCZNĄ, Super, osobiscie nie przepadam za tym rodzajem sportu ale moj kolega jest pilkarzem ręcznym i specjalnie dlaniego oglądam, mozna powiedziec ze z przymusu, po wczorajszym meczu narobilam sobie apetytu na dzisiajsze kolejne zwyciestwo, Wczoraj sie tak troche przyglądałam niektorym zawodnikom i spodobał mi sie taki jeden:)

Siema!

jak wiadomo, juz kilka zawodow odbyło się, TCS zakonczyl sie, i ciesze sie z takiego obrotu sprawy, Zawody w Kulm tez były ciekawe, Gregor otrzyma koszulkę lidera, zeby ja potem bez walki oddac, On wie co robi. A swoja droga to Amman w Sapporo powinien wygrac dwa konkursy, przy takiej obsadzie jaka byłą to bez problemow powinien wywiez stamtad 200 pkt, Ale stalo sie inaczej i wcale nie jest mi z tego powdu przykro,
Teraz nadchodzi Zakopane, bedzie piekna rywalizacja, najbardziej interesuje mnie starcie Gregora z Simmonem, ciekawe jak wypadna polacy, czy Kamil Stoch odbuduje dobra z poczatku sezonu forme no i ktorzy z polkaów pojada na IO?
Wszystko zaczyna sie juz w czwartek, niestety nie bd mogła zobaczyc w calosci zawodów w sobote, nie wiem jak to przezyje ale bd musiała:)